ترامپ بایدن را احمق و بدترین رئیس‌جمهور جهان دانست خانواده شهید زاهدی ظهر امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند (۲۳ اردیبهشت) تعطیلی خراسان رضوی در روز ولادت امام رضا (ع)، روی میز شورای عالی انقلاب فرهنگی گاردین از شکست استراتژی اسرائیل در غزه خبرداد رجب طیب اردوغان: هیتلر به نتانیاهو حسادت می‌کند توبیخ ۲ وزیر کابینه جنگ توسط نتانیاهو تعطیلی شنبه‌ها رای نیاورد | مخالفان و موافقان چه گفتند؟ + فیلم صادق زیباکلام وارد زندان شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| آخرین اخبار از تعطیلی شنبه‌ها | این تعطیلی شامل چه‌کسانی می‌شود؟ استاندار خراسان‌رضوی: اقتدار نرم‌افزاری ارتش جمهوری اسلامی ایران نقطه تمایز ما با دیگر ارتش‌هاست مقام ناتو: به دنبال استقرار نیرو‌های نظامی در اوکراین نیستیم انفجار در وزیرستان پاکستان جان ۷ نظامی را گرفت مقام حماس: جنگ نتانیاهو در دور باطلی قرار گرفته است سازمان ملل: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد درگیری گالانت و نتانیاهو بالا گرفت ده‌ها شهید و مجروح در بمباران جنون‌آمیز جبالیا غزه | ده‌ها خانه تخریب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله اوکراین به رستورانی در دونتسک | ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند + فیلم آتش سوزی در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی ادامه دارد + فیلم و عکس (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت ۵۰ استاد و بیش از دو هزار و ۴۰۰ دانشجو در اعتراضات دانشجویی در آمریکا
سرخط خبرها

رئیسی: در دولت مردمی، کوچک‌ترین فساد تحمل نخواهد شد

  • کد خبر: ۱۹۴۹۵۰
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷
رئیسی: در دولت مردمی، کوچک‌ترین فساد تحمل نخواهد شد
رئیس جمهور در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: یقین بدانید که در این دولت کوچکترین مصادیق فساد و حتی ناکارآمدی تحمل نخواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس جمهور با تاکید بر مبارزه جدی و قاطع دولت مردمی با مصادیق بزرگ و کوچک فساد گفت: دولت مردمی نشان داده که در راستای ارتقای کارآمدی آمادگی بالایی برای اعمال تغییرات لازم دارد؛ یقین بدانید که در این دولت کوچکترین مصادیق فساد و حتی ناکارآمدی تحمل نخواهد شد.

دکتر سید ابراهیم رئیسی عصر روز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به چهارمحال و بختیاری در نشست با جمعی از فعالان جبهه مردمی انقلاب اسلامی، استقبال گرم مردم شهرکرد از کاروان دولت مردمی را نشانه علاقه مردم به انقلاب اسلامی و وفاداری به ولایت دانست.

رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به ضرورت ارتباط مسوولان دستگاه‌های اجرایی با جمع‌های نخبگانی و اشراف کامل آن‌ها بر امور حوزه تحت مسوولیت خود، شایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری را از اصول اساسی دولت مردمی در جذب نیرو‌های جوان و کارآمد دانست.

رئیسی با بیان اینکه کنار گذاشتن فله‌ای مدیران دولت‌های قبلی برخلاف اصول شایسته‌سالاری است، خاطرنشان کرد: در دولت مردمی هیچ عقد اخوتی با هیچ مدیری نداشته و نداریم و حتی اگر در مورد مدیران نصب شده در این دولت نیز به این نتیجه رسیدیم که برخلاف تصور اولیه کارآمدی لازم را ندارند، بدون تعارف و فوری آن‌ها را تغییر داده‌ایم.

مبارزه جدی و قاطع دولت مردمی با مصادیق بزرگ و کوچک فساد از دیگر محور‌های مورد اشاره رئیس جمهور در این جلسه بود و دکتر رئیسی با تاکید بر اینکه دولت مردمی نشان داده که در راستای ارتقای کارآمدی آمادگی بالایی برای اعمال تغییرات لازم دارد، تصریح کرد: یقین بدانید که در این دولت کوچکترین مصادیق فساد و حتی ناکارآمدی تحمل نخواهد شد.

رئیس جمهور در واکنش به درخواست مطرح شده برای رسیدگی به مشکلات آبی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ما اساسا برای حل مشکلات به استان سفر کرده‌ایم، افزود: دولت مردمی باور دارد که کشور ظرفیت‌های متنوع و فراوانی دارد که با مدیریت صحیح این ظرفیت‌ها از جمله در زمینه آب می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

رئیسی با تاکید بر ضرورت تقویت اطلاع‌رسانی شایسته از دستاورد‌ها و اقدامات دولت، افزود: اشراف بر نظام مسائل کشور و یافتن راهکار برای حل مشکلات در کنار پرهیز از گرفتار شدن در حاشیه‌ها از جمله اصولی است که دولت سیزدهم در کنار شفافیت، مبارزه با فساد، شایسته‌سالاری و ایستادگی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی سرلوحه کار خود قرار داده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->